Mina tjejer ♥

För en vecka sedan träffade jag tjejerna från min gamla klass. vi var hemma hos mig, pratade massor, spelade anden i glaset och skrattade, och alla sov kvar. Vi hade så kul, och jag hoppas verkligen att vi kan vara vänner föralltid, och träffas som vanligt vad som än händer. nu när vi börjat 7an har vi splittrats, vi kommer inte träffas varje dag, som vi gjorde för mindre än ett halvår sen. det kommer bli svårt ! Alla kommer att skaffa nya vänner, och tillslut kanske vi glömmer bort varandra. 
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, som när min hamster dog, alla var där, kramade mig och tröstade mig. Vi har bråkat massor gånger, men det har alltid löst sig. några kom till klassen senare, men vi har alltid låtit den vara med oss, och känna sig välkommen i början. vi är så bra vänner, vi kan varandra från A till Ö. jag hoppas att vi alltid kan hålla ihop, jag älskar er ! ♥
 
 
 
 
 
ganska gammal bild, och Julia är inte med på den :(((((( men hittade ingen där alla var med... och det här var bilden där dom flesta var med, men så ni vet hör Julia också dit ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0