Ny data !

 
Hej ! Idag i skolan fick alla elever en varsin egen dator! en HP probook ! Den är jättebra, jag bara älskar den ! min lilla bebis :3
 
Annars har dagen vart sådär. först jättebra i skolan, sen gick jag till tandläkaren och allt var bra med mina tänder. det tog typ 3 minuter. Sen, kom jag hem, åt billys pizza och satte mig vid datorn. då sa min bror, Alva, typ hela facebook skriver att Avalanna är död.
"va? neej, det är ett rykte såklart"
"jaha, tro det då. sen kollade jag twitter, kollade Avalannas Twitter. där stod den hemska sanningen.... Mina tårar började rinna, jag började chatta med Saga och hon länkade en video på Avalanna och Justin.... då bröt jag ihop totalt. jag sprang gråtandes in i köket och kramad mamma, medan Traste berättade vad som hänt. Jag kunde nästan inte andas, så ledsen var jag. hon betydde så mycket... <3
Nu börjar alla (såklart) tycka vi är överdrivna som är så ledsna, dom klagar på att hon inte är den enda med cancer och blabla.... jag orkar inte med det.... så ni som tänker kommentera någon som är emot mig, snälla låt bli. jag kommer ändå inte svara....
 
Det blev ingen fotbolls träning för mig heller.... dels för att jag är förkyld, dels för alla läxor och dels för att jag är helt förkrossad över vad som hänt...
 
Japp, min dag.... både bra och dålig. Hoppas er dag har vart 1000 gånger bättre, kram.
 
 
Snälla, för min skull <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0